Alla inlägg under juni 2017

Av Sofie - 13 juni 2017 20:07

Nu är det sista veckan i skolan för mig, och jag kan ju verkligen säga att tiden har gått sjukt snabbt egentligen. Den 21a augusti 2016 startade utbildningen och jag tänkte då att "men guud det är ju hur lång tid som helst kvar tills juni 2017" men nu står jag här. Snart klar med min grundutbildning i teater och även arbetslös. Tragiskt. Trodde liksom inte riktigt den här dagen skulle komma och jag har liksom inte heller lyckats fixa något sommarjobb ELLER jobb för hösten så är ganska rejält oroad för min ekonomi. 

Föreställningen vi gjorde i lördags, klassika scener från Shakespeare gick ändå helt okej. Man blir ju aldrig nöjd med sina prestationer helt och hållet men jag blev ändå okej nöjd   . Efter själva föreställningen kände jag mig så himla tom utav någon anledning. Det här var det sista vi gjorde i skolan så det kändes lite sorgligt. Undra om jag var den enda som kände så då alla andra värkade så himla pepp och glada. 

Idag har jag varit i skolan och städat en massa. Helt sjukt hur mkt skit 30 pers kan lämna efter sig. Well, blev en kort dag iallafall och sen drog jag och gymmade lite med mamma på eftermiddagen för att nu dimpa ner framför datorn och söka massa jobb. Ciao sötnosar.

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards