Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Sofie - 1 oktober 2012 07:48

Jag  känner att jag måste pausa med allting just nu . Pausa med bloggandet, facebook och diverse sociala medier över en period. Det är omöjligt för mig att kunna må bättre och bli frisk annars. Omedvetet så har jag märkt att jag påverkas av allting som skrivs/pratas om på internet och det får mig att hålla fast i allt det sjuka fast jag egentligen inte vill det. Det blir omöjligt att bryta vanor.


Efter flera jobbiga ångestattacker inatt bestämde jag mig. Att just nu sätter jag stopp för en period och testar detta. Kanske kommer allting bli bättre om jag håller mig ifrån internet just nu?

Ska dessutom till scä på bedömningssamtal den här veckan och ärligt talat känns det skit just nu. Känner att min lust och motivation för deras hjälp helt runnit ut ur sanden. Men kanske kommer den tillbaka igen när jag väl varit där?


Kommer kanske kika in då och då men inte skriva på ett tag.


Take care!

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards