Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av Sofie - 27 augusti 2015 23:08

Vi närmar oss slutet av augusti och det är typ höst nu. Sitter för närvarande uppe i tv-rummet och ser på Hunger games. Är för orolig och rastlös i kroppen och själen för att kunna slappna av och ta det lugnt. Funderar starkt på att göra lite styrketräning om någon timme då jag ändå inte ska upp till jobb eller dylik imorgon. Jobbade min sista dag i cafét på Aquaria idag och har min allra sista dag där någonsin på måndag då jag ska stå i butiken. Känns både bra och dåligt att sluta där. Visst har jag kanske inte trivts superbra men stundvis har det ändå varit väldigt bra och jag har fått en regelbunden inkomst plus att jag kommer sakna vissa som jobbar där. Så en bittersweet feeling.

Längtar tills imorgon då jag först ska ha möte med ett filmteam och sedan åker jag hem till min prins och sover där tills måndag. Vi har teaterrep hela helgen as usual. Det har vi haft de tre senaste helgerna nu och även om det är kul skulle jag gärna vilja få ha någon helg fri iallafall.

Annars är inte hösten något vidare planerad. Jag ska läsa en fysikkurs i oktober och börja med akrobatik i september men vad som händer därimellan är än så länge osäkert.

Hoppas ni får en bra torsdag, själv blir jag uppe många långa timmar till.

PUSS
  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards