Alla inlägg den 31 augusti 2016

Av Sofie - 31 augusti 2016 23:34

Idag har två nya ämnen invägs i skolan. Invägds? Jaja.  Vi har startat upp två nya ämnen. Rytmik och rörelse samt röst och tal. SÅ HIMLA INTRESSANT OCH ROLIGT. Alltså hur awsome är det inte att jag dansar och sjunger om dagarna och får csn bidrag för det?! Himmelriket!

Dock kunde inte ångesten helt hålla sig borta under rytmik och rörelselektionen i slutet då vi skulle ligga på golvet och ha någon form utav avslappningsövningar. Flashback till både mandometerkliniken och capio. Till de tillfällena då man bokstavligt talat tvingades delta på de obligatoriska avslappningsövningarna mellan måltiderna. De övningarna alla hatade med hela sina hjärtan. Vill inte ens ligga ner och behöva känna in min kropp. Kan gå med på att accptera min kropp men vill fan inte känna in den, där går min gräns just nu. Där tar det stopp för mig. Och tårarna kom. De där helvetes tårarna, VILL INTE GRÅTA. Vill förfan inte gråta. Och helst inte inför mina nya klassisar.

Har iallafall gjort massa rörelser till musik samt sjungit på eftermiddagen. Skola 9-18.20 och jag är göörtrött. Övriga dagar hitills har vi kört mellan 10-13.30 och nu 9-18.20 Fatta om man är trött. Haha.

Nu är det snart dags att släcka ner och upp till en ny dag imorgon. Ciao

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards