Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Sofie - 25 augusti 2010 17:50

Humöret har svängt rätt mycket idag måste jag säga.

Imorse när jag vaknade upp och insåg vilken dag det var (mando-dag)kändes allting verkligen helt skit. Hade noll lust att röra mig ifrån min varma och goa säng. Kunde jag inte bara fått stanna hemma, ligga kvar och strunta i hela skiten? Nejminsann , det kunde jag inte.


Sedan blev det lite bättre när jag träffade mina två vänner på mando. A och J, love them . Vi satt och chillade samt spelade BUZZZZ hela dagen mellan måltiderna.

Lite dystra besked dock, jag har inte gått upp i vikt som jag ska, står still fortfarande  . MEN har inte gått ner iallafall! Det är det viktiga.


Nu sitter jag hemma framför tv;n och ser på girls of the playboy mansion. Så jäkla klockrent. Skrattar alltid som fasen när jag ser det programmet. Älskar deras humor och personligheter, spec Kendra och hennes hästgarv.



Imorgon blir det möte med skolan. Hörs!


Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards