Alla inlägg den 8 november 2013

Av Sofie - 8 november 2013 14:55

Jag ska inte ljuga men allt har varit rätt jobbigt de två senaste veckorna. Jag har dessutom haft noll inspiration att skriva någonting över huvud taget.

Det här är trots allt en öppen blogg än så länge så även om jag är personlig har inte lust att slänga ut hela mitt liv till allmänheten. Jag vet att mina föräldrar och andra som står mig nära läser. Fast ni som läser kanske vill att jag ska vara mer personlig än va jag är? Att jag ska skriva om varenda liten sak som kommer upp i mitt huvud? Men jag vet inte. Om det vore så att jag någon gång i framtiden skulle kolappsa helt och ex läggas in vet jag inte om jag skulle vilja skriva om det. Jag gjorde det förut. Skrev massor när jag var inlagd på mando men såhär i efterhand vet jag inte om det var så klokt att göra det. Och mina videobloggar jag gjorde från mando. Herregud. Som jag skäms!





Jag ska på en skådespelarkurs imorgon. Jonas har fått mig att prova på denna kurs och jag älskade det från första början jag klev in där. Man får över massor på ex; inprovisation , gå in i olika rollkaraktärer osv. Först filmar man , sedan får man gå in i ett rum bakom själva föräläsnings-salen och se sig själv på film samt få konstruktiv kritik på det man gjorde och gå tillbaka och försöka förbättra sig själv. Love it! Det ger så himla mycket.

Företaget som har hand om kurserna heter Ymperia Film Acadamy. Kan verkligen rekomendera om ni bor i Stockholm och känner för att prova på skådespeleri.

Ciao!


Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards