Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Sofie - 25 maj 2013 17:28

förlåt bloggen men jag kommer nog inte orka skriva något just nu ändå. mitt mående är rätt uselt, på botten. ångesten är med mig 24/7 och ibland skulle det oftast kännas lättare att försvinna ifrån denna värld. bara få avsluta allting. för vad är livet värt om man jämt ska må såhär dåligt? borde inte livet vara glatt fyllt med glädje och lycka?
att avsluta allting känns så himla lätt. men är det värt det?
 
en väldigt stor anledning till att jag mår som jag gör är för att jag har lagt på mig rejält med vikt den senaste tiden. big deal kanske ni tänker men ja, för mig är det mer än en big deal. för mig känns det så skamfyllt och hemskt. jag har gått upp 15kg på en månads tid och väger mer nu än jag någonsin gjort.
det här känns inte som jag. känner mig som en annan person, och det gör ont- för ont.

vill knapt möta min spegelbild längre. snart vadar jag fram som en flodhäst. det finns ingenting med min kropps som jag tycker om längre. ingenting. allting känns som en stor mardröm. som att jag la mig och sov en natt och vaknade upp nästa dag - såhär.

 

förlåt. men det är ändå ingen vits att blogga när man är såhär ledsen och tom.

puss&kram

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards