Alla inlägg den 7 juni 2016

Av Sofie - 7 juni 2016 20:18

Jag blev sjuk igår eftermiddag efter en lång runda på stan med Maria och Marie.  Det var en väldigt varm dag igår men jag märkte hur jag ändå frös. Så fort det kom en liten vindpust och så fort jag inte var i solen så frös jag något fruktansvärt. Hade med mig en extra tjocktröja utifall att jag skulle bli kall men trodde inte jag skulle få använding av den. Det fick jag dock och frös t.o.m fast jag hade tjocktröjan på mig. Började även känna i halsen hur det gjorde ont och hostade rätt mycket. Hade med mig träningskläderna i väsken och planen var egentligen att träna igår men fick se mig slagen och gick direkt hem istället. 

Fick ta ledigt från jobbet idag vilket medförde en stor portion ångest. Fan , jag kan inte ta ledigt sådär. Dom kommer förr eller senare sparka mig. Känner mig aldrig tillräcklig på jobbet. Alltid kan jag göra bättra ifrån mig. Vara bättre osv. 

Ska kurera mig ikväll och för en gångs skul ha en lugn kväll i soffan framför tv:n som ett annat fetto. Lägga mig tidigare så jag kan få vara frisk imorgon. 

 

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards