Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Sofie - 11 oktober 2010 14:03

Tänkt på en sak. Skulle vara trevligt med en frågestund.


Jag vet inte hur många läsare jag har. Troligtvis typ, ingen, eller väldigt få. Men ändå. Hade tänkt att ni kunde få ställa mig frågor. Hur många ni vill och om vad som helst så svarar jag inom några dagar. 


Så sätt igång att ställa frågor. Jag väntar....



/Sofie

Av Sofie - 11 oktober 2010 13:47

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Förra veckan var speciell då jag firade min 19års dag. 19 år har jag levt på denna planet. Och 9 utav dessa 19 år har jag haft problem med mat. Suck. Men jag har iallafall bestämt mig för att jag inte ska vara sjuk längre och innan min 20e födelsedag ska ingen få komma och säga att jag är sjuk något mer.

Tillbaka till min födelsedag. Den var helt okej. Kändes ingenting alls att fylla år faktiskt. Det var mer en stor grej förra året, när jag fyllde 18 och firade nere i Namibia bland vilddjuren. Denna gång blev det enkelt med lite släktingar och tårta hemma hos mamma. Och jag åt tårta, moooaahah. Alla som trodde att jag inte skulle vara med och käka av tårtan kan ju bara ta sig själv någonstans. Men det är samtidigt jobbigt på ett sätt. Inte att äta den men att alltid behöva bevisa folk ATT man kan. Som en liten barnunge.   


Spenderade helgen med min fina kusin.Vi drog in till stan och shoppade lite och hade det allmänt trevligt.


Nu väntar jag med spänning på vad mitt 19åriga liv ska föra med sig. Än så länge har inte ett skit hänt, haha. Men vi får se.


 

Okej. Jag ska ignorera det faktum att jag fortfarande ser ut som 12.




Kramar

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards