Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Sofie - 21 oktober 2010 11:02

Sitter nu i skolan och pluggar, som vanligt. Börjar bli tråkigt nu att inte ha några "riktiga" lektioner att gå på. Och jag är nästan klar med de få arbeten jag låg efter i så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.

Trodde jag skulle få fullt upp med arbeten men nu är jag som sagt klar med dem. Vill ha mer att göra! Men min mentor lär ju aldrig tillåta mig att påbörja fler kurser. Blir så sur på henne och övrig personal här på skolan. Okej att de bryr sig om en och är rädda och så men behöver de verkligen vara så himla oroliga och behandla mig som en 5 åring? NEJ! Jag klarar mig bra utan dem och deras stackars-henne- ord.


Ikväll ska jag ha skoj. Förkväll sänder ifrån ett centrum nära mig idag så direkt efter att ha varit i skolan tänkte jag dra dit en stund. Kanske syns i tv   ? Carolina Gynning ska vara där och henne gillar jag. Hon har en speciell stil och underbar personlighet. Hoppas man får tid att prata en stund med henne. Jag håller tummarna.


Pussipuss




Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards