Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Sofie - 29 oktober 2010 20:30

Hoho vilken dag. Det har varit full rulle nästan hela dagen. Jag fick gå upp extra tidigt idag eftersom jag klockan 09.00 skulle infinna mig innanför mandos portar.

Det var en ledsen och rätt nedstämd Sofie kan jag tala om för er. Inte kul att åka till ett ställe som för med sig så mycket jobbiga minnen och hemskheter. 90% av sakerna som skett där har varit dåliga saker. Några få guldglimmer finns såklart men det är inte många. Pinan blev iallafall kort och efter ett par väldigt goda nyheter och tårfyllda ögon från både min och min behandlares sida fick jag åka hem efter 1½ timme.


Sedan bestog dagen av en massa resande.Sammanlagt suttit på bussar i över 4 timmar hit och dit inne i stan. Har varit ute på äventyr och gjort lite små ärenden här och där som gjort mig väldigt glad  .

Det roliga med dessa små ärenden är att jag lär mig att hitta så mycket bättre inne i stan. Lär mig vart de olika bussarna går samt hur man tar sig till olika ställen. Trodde bara jag kunde drottninggatan och selgels torg men kan nu betydligt mycket mer. Tycker dessutom det är väldigt kul att utforska och upptäcka nya platser. Har förälskat mig i en utav dessa alla roliga platser jag besökt idag. Kanske blir min tillflyktsplats då jag inte känner ork/lust att vara hemma med familjen om helgerna?



Imorgon ska jag nog dra ner till farmor för att få träffa min älskade sockertopp Maria  .


Så länge,

puss o kram

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards