Alla inlägg den 4 september 2010

Av Sofie - 4 september 2010 16:55

Ska ut och parta ikväll   . För första gången någonsin i mitt snart 19åriga liv. Herregud det låter ju helt sjukt egentligen. För hur många 19åringar har inte varit ute och partat någon gång i sina liv?


Jag tror att jag har varit för rädd förut. Rädd för att jag inte vet hur jag ska bete mig i sociala sammanhang. Rädd för att bli utstött eller sedd som udda. Plus att det faktiskt är så att jag aldrig har haft energi för att gå ut förut. Har alltid hela tiden varit så himla trött. Troligvis på grund utav att jag inte ätit. Jag är ju inte dum - ska man orka med sånt måste man få näring i kroppen.




 


Riktigt jäkla pirrig just nu , hihi. Som en liten 7åring som ska börja första klass   .


Förresten vill jag bara säga att allting går framåt! Igår var jag ute med min behandlare och käkade bulle. Det gick bra och var GOTT :) YOOOOUMI.


Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards