Alla inlägg den 27 september 2010

Av Sofie - 27 september 2010 23:05

Har haft en helt superkul dag, eller rättare sagt kväll idag.Har nämligen varit på min första teaterlektion. Jag fick den superbrilljanta impulsidén för snart 2 månader sedan att jag ville prova på att spela teater. Någonting jag visserligen alltid velat sedan jag varit liten men aldrig orkar bry mig om att försöka fixa. Har mest suttit på min stora bak och gjort ingenting. Men då för snart 2 månader sedan bestämde jag mig för att "nu gäller det". Började söka upp teaterkurser på internet och hoppade på den första bästa jag hittade.


Idag var det en nervös Sofie som klockan 17.30 infann sig i lokalen där kursen skulle hållas. Och in kom det för mig 15 nya, helt okända människor som också skulle vara med. Folk  i alla möjliga åldrar(dock var jag minst, as usual).

Tiden gick fort och rackarns vad kul det var! Riktigt himla kul. Det trodde jag verkligen inte i början av lektionen men när den var över kände jag verkligen att det här var RÄTT. Gissa om jag ska komma igen nästa måndag.


Skola idag med. Det gick bra, men var lite uttjatande att läsa om det man redan lärt sig för ett år sedan men what do do!Jag kan passa på att ta det lugnt och slappa lite då eller glänsa över de andra och visa upp mina kunskaper?


Godnatt!

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards