Alla inlägg den 19 september 2010

Av Sofie - 19 september 2010 12:56

Idag har jag lekt vuxen och gått och röstat.

Hade fram tills imorse ingen aning om hur jag skulle rösta. Satt uppe och panikpluggade in lite om de olika partierna samt gjorde lite tester om "vilket parti jag var".

Känner mig äckligt vuxen nu, haha.


Den här veckan har varit väldigt upp och ner. I början av veckan kände jag mig deppig och allt kändes onödigt och värdelöst. Förstår inte ibland varför jag försöker kämpa eftersom det känns som om jag inte får ut någonting utav det.


Sedan blev veckan bättre och i fredags blev den riktigt bra. Var då ute med min behandlare + en utav hans andra patienter och fikade. Käkade cheescake och drog en chailatte till det. Så gott så jag tror jag dog litegrann. Åter igen trotsar jag alla som inte tror på mig med att ta en fika. Kan ni inte se hur mycket bättre jag är i psyket nu?


 


Idag ska jag faktiskt ut och fika igen, hoho  . Med en kompis från skolan. Tror det kommer betyda mycket för henne att se mig kunna fika då jag aldrig vågat göra det med henne förut. Men nu jäklar.



/Soouf

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards