Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Sofie - 6 januari 2011 23:23

Hej. Och gott nytt år.

Bloggen har inte uppdaterats på ett tag nu. Jag har inte riktigt orkat direkt.


Har fortfarande jullov, och det börjar bli lite trist nu. Vill att skolan ska dra igång snart(vilken den också gör nästa vecka tack gode gud). Älskar min skola. Skulle kunna gå där varje dag och strunta i allt vad lov heter. Har så mycket saker som jag ser fram mot nu i vår också. Vet inte i vilken ände jag ska börja. Så mycket roligheter som får min kämparglöd att brinna starkare än någonsin. Får mig att hålla humöret uppe.


Var ute och åkte skridskor med en fin vän för någon dag sedan. Första gången på riktigt länge jag gjorde något liknande. Jag såg säker ut som en bambi på hal is också men rackarns så kul vi hade.



Jag har blivit så himla social på senaste tiden. Det gillas! Har träffat så mycket nya människor bara det senaste halvåret. Vill inte sitta inne som en enstöring längre. Vill du och umgås med folk. Är i grund och botten väldigt social av mig, bara det att jag haft otur att träffa fel slags människor i livet.


<3


Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards