Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Sofie - 18 januari 2011 21:25

Hallo


Har varit lite sjuk den senaste veckan. Ont i halsen, feber, huvudvärk. Det är egentligen inte riktigt över helt nu heller men det känns bättre iallafall. Lite lustigt. Jag som nästan aldrig blir sjuk.
Har kämpat mig igenom skoldagarna den här veckan, och kommit hem dödstrött varje dag.


Imorgon ska jag till mando. Första gången på riktigt länge faktiskt. Blandade känslor där. Jag blir alltid lika ledsen när jag kommer ihåg alla jobbiga minnen därifrån men samtidigt är det kul att komma dit och "visa upp sig". Visa hur pass mycket bättre man mår nu och så. Visa folk att det finns guldkorn även under de mörkaste perioderna... eller något liknande.  Man blir så glad när man kommer dit och får höra "vad bra du ser ut". En sån liten kommentar hade skadat mig i somras och fått mig på dåligt humör men nu tar jag emot det med ett leende. För jag vill inte se ut som ett dött skellett med döda mörka ögon. Har en bild hemma där jag ser död ut rent ut sagt. Ser ut som en vithaj(enligt min syster). Ni vet, de har sådana där svarta livlösa, urhåliga ögon som är så läskiga. SÅ såg jag ut. Hjälp!



Ska lägga mig tidigare ikväll så jag orkar upp imorgon.

PUSS



Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards