Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Sofie - 9 januari 2011 21:37

Idag blev det bio med familjen. Harry Potter och dödsrelikerna, del 1. 

Den var bra faktiskt, ungefär som jag hade förväntat mig. Det brukar ju oftast vara så att böckerna är super och sedan så är filmerna inte alls lika bra men denna var ungefär som boken tyckte jag. 

En aningens lång kanske. 2½ timme. Det riktigt kröp i hela min kropp efter det, hehe. Lite obekvämt för benen. Sedan var det två skitungar som satt bredvid oss som skulle kommentera allt under hela filmens lopp. Suck. 






Den här helgen har varit en berg-o-dahlbana. I fredags var jag glad. Var på husdjursmässan med en kompis. Då var allt bra .

Igår, lördags, var jag riktigt trött och nedstämt. Speciellt på kvällen. Var så trött så jag grät på kvällen. Kände hur jag var irriterad på allt och alla i min omgivning. Hej humörsvängningar liksom.  

Idag har jag befunnit mig i något mellanläge. Varken glad/trött eller ledsen. Bara neutral. 



Om två dagar är jullovet slut och skolan börjar. Yes! Längtar!



Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards