Alla inlägg den 27 november 2011

Av Sofie - 27 november 2011 21:37

Jag känner mig riktigt nedstämd. Deppad. Ledsen. Har tårar i överflöd innanför ögonlocken. Men jag är så ruskigt trött hela tiden att jag inte ens orkar gråta mer. Är så slutkörd och trött i hela kroppen och sinnet att jag inte ens orkar vara visa att jag är ledsen.Det sägs att det syns på folk när de är ledsna. Att man kan se det ledsna i ögonen. Jag undrar om folk kan se det på mina ögon?


Veckan har varit tuff. En lång och svår mattetenta igår, svår kemilabb i fredags och allmänt tungt. Det känns så tungt för var dag som jag går kvar i skolan. Ändå vet jag någonstans långt inom mig att det vore så bra OM jag klarade detta. Det öppnar upp så många nya vägar. Orkar inte sitta och gråta i skolan heller. Vill inte att folk ska se att jag är ledsen. Då blir det bara massa frågor, frågor som jag inte i nuläget orkar svara på.


Fick reda på att en god vän till mig drabbats av cancer i fredags. Tungt. Är så ledsen för hennes skull och hoppas hon klarar sig igenom det.


Det är inte mycket kvar utav mig nu. Inte mycket kvar utav den personen som jag egentligen är. Känner mig mer död än levande för tillfället. Som ett spöke av mitt riktiga jag. Och det är hemskt.

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards