Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Sofie - 18 februari 2013 08:27

Morning morning. Måndagsförmiddag och sitter här framför tv;n med en kopp mint-te och känner mig ungefär lika snygg som en guldhamster med stora uppsvullna kinder. Nice.

Insett att den här veckan kommer bli ganska intressant ändå. På onsdag åker jag, mamma, hennes kille och min syster ner till Istanbul över ett par dagar . Det är med blandade känslor. För.. visst kommer det bli kul att få komma bort från vardagen lite och upptäcka nya ställen. Men samtidigt kommer det bli jobbigt att behöva äta så pass mycket och regelbundet som vi säkert kommer göra där.  Har lite tappat den där regelbundenheten på sistone. Jag får helt enkelt se det som en väldigt bra utmaning. För jag älskar ju egentligen att prova nya saker. Tror Turkiet kan ha många olika maträtter som kommer falla mig i smaken. Mycket söta-sliskiga saker .
Aaa nu vet ni min vecka iallafall.


Lite fina ord sådär bara

   

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards