Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Sofie - 15 februari 2013 07:43

Var på läkarmöta på scä igår. STOR besvikelse där. Gick ut ifrån läkarens rum med tårar i ögonen, besviken, ledsen och kränkt.
Hade hoppats på att kunna få bra hjälp. Nu. Med det samma. För jag är i så stort behov utav det nu. Men vad får jag? Jag får ha ett samtal 1 gång i veckan under 40 minuter. Förlåt men det känns som att just nu skulle det varken göra till eller från. Känns som att jag lika gärna kan skita i allting istället. För jag är i för bra skick för heldygnsvård men ändå i för dåligt skick för dagvård. Vart hamnar jag då? I någon jävla mellangrupp och får nöja mig med lite samtal ibland. Arg så jag kokar över. Jag har fan rätt till att få hjälp jag med.

Frågade om jag iallafall kudne få lite dietist-råd eller liknande just nu och få tips/råd med att komma igång med regelbundet ätande igen (för jag har tappat det nu) men nä minsann det kunde jag inte. Jag får ha samtal med min behandlare en gång i veckan under en tid och sedan kanske få mer hjälp. Men om läget är akut NU då? Om jag behöver snabb hjälp NU. Skulle fan kunna gå under och dö innan jag får dietist hjälp med mitt fysiska tillstånd.
Grät och skrek på läkaren. Ville få henne att förstå men hon värkade inte förstå.

Känner mig bara bitter just nu. Så jävla bitter. Och pappa är sur på mig för att jag "inte kämpar eller anstränger mig".  Vad fan har jag inte försökt med de senaste veckorna?



Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards