Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Sofie - 9 juni 2015 17:39

Yes, finally efter kanske 2 månaders uppehåll. Kan säga att det hänt mycket i mitt liv på den privata fronten. Jobbiga saker som jag inte kommer ta upp just nu (om jag någonsin kommer ta upp det), jag och min prins har gått igenom jobbiga saker så just nu försöker vi bara stärka varandra och stärka vår relation igen(känns det som). Dock glad att han står vid min sida, finaste finaste Jonas.

Jag har bytt jobb ifrån att vara vikarie på vikarieförmedlarna till att jobba på aquaria vattenmuseeum inne på Djurgården i stan. Ett jobb som passar mig jäkligt bra , den djurnörden som jag är.
Anyway. Dagarna går och nu är det ju äntligen sommar här i Stockholm och jag kommer ha fullt upp med jobb, manusrepetetion med teatergruppen samt sångövning och träninig, så det blir nog en häktisk men rolig sommar. Jag ser ljust på framtiden just nu(trots feber och halsont i snart 1 veckas tid).

Antar att jag har tappat alla mina läsare vid det här laget men så får det vara då. Blir glad om NÅGON vill kika in här now and then. Det är trots allt en dagbok där jag skriver ur mig mina tankar osv så egentligen behöver ju ingen läsa. Mest kul bara OM ni läser.

 

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards