Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Sofie - 16 juni 2015 15:54

Ja förra veckan rann ju förbi. 
Efter systers student rushade jag iväg till teater-rep och därefter blev det jobb fredag och lördag. Jag var slutkörd efter bara dessa två dagar. Hur sjukt är inte det? Men är man ny på jobbet så är allting extra energikrävande. Jobbar numer på Aquaria inne i stan. Ett vattenmuseum med levande djur och växter. Verkligen mysigt ställe. Dock hade jag oturen att vara lite halvsjuk förra veckan då jag jobbade så energin var inte direkt på top om man säger så.

Febern och det halsonda är fortfarande kvar, TROTS att jag försökt vila mig. Hate it. Kan inte träna eller på något sätt vara fysiskt aktiv när det är såhär. Känner att jag svullnar upp som en blobb av att inte kunna träna. Är samtidigt rädd för att bli ÄNNU mer sjuk om jag tränar, typ att jag blir sjuk hela sommaren och inte kan träna. 

Sitter i skrivande stund på Sollentuna bibliotek och väntar på att klockan ska slå 17.00 så jag kan åka till söder och hämta hem min keyboard som jag beställt av en tjej. 

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards