Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Sofie - 22 februari 2010 10:24

Hej! Det här blir mitt första inlägg i bloggen dårå.


Det är som sagt måndag idag och ännu en vecka har runnit förbi i rasande fart. Har egentligen inte så mycket att säga om veckan som kommer, blir nog mest att jag sitter hemma och degar eftersom jag varken går i skolan nu eller går på mando(har en "time-out" ifrån deras behandling under några veckor).   


På onsdag händer det iallafall grejer, då ska jag till skolan på samtal med min mentor angående fortsatta studier. Antingen kommer jag behöva plugga som en dåre och försöka ta igen de här senaste månaderna jag missat p g.a behandlingen eller så kommer jag få gå om en klass och börja skolan igen nästa vår. Hmm... vet inte riktigt vad jag vill göra känner jag. Skulle på ett sätt vara skönt att få allting gjort nu, gå ut skolan och ta studenten MEN samtidigt mår jag inge vidare just nu, varken fysiskt eller i psyket så jag vet inte hur mycket jag pallar med riktigt. Ska även förbi mando på onsdag för att hälsa på mina gamla polare från hvd(heldygnsvården)där jag själv låg inlagd och sprida lite glädje över till dem. Var inne i stan i helgen och köpte lite presenter som jag hade tänkt dela ut också, så nu bliré julafton då santa claaus Sofie kommer with some paket yaao.


Har sovit sjukt dåligt inatt btw, haft ont i hela kroppen och vridit och vändit på mig, fy! Hatar att inte kunna sova. Inte kan jag ta en stund och sova nu på dagen heller för då ska jag ju vara vaken. Får roa mig bäst jag kan idag, lär väl ta mig ut och gå en prommis idag under dagen så man får ut och röra lite på sig iallafall, fast det är svinkallt ute. Det blir på med alla kläder man har hemma med andra ord.



Kisses

Sofie



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards