Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Sofie - 14 mars 2010 15:43

Såg ni melodifestivalen igår? Det gjorde jag, fyfan vad besviken jag är!! AAAARRRRHH


Satt där strax innan och tänkte "det är okej vem som än vinner, så länge det inte är Anna Bergendahl" och så är det precis så det blir. Alltid precis så som jag inte vill. Kände bara att jag ville lägga mig ner och börja gråta eller hoppa ifrån balkongen eller något liknande. Min lillasyster som tyckte Anna var bra hånade mig och skrattade flera gånger då segerlåten spelades.. Själv ville jag bara gå och spy, UUUÄK.


Näe, någon utav dessa skulle vunnit:







Jag gillade även Pernilla Wahlgren, Timotej och ja, t.o.m Peter J och Ola, ALLA ANDRA VAR BÄTTRE ÄN ÄCKEL-ANNA...


Nä nog med klagande ;P, nu ska jag fortsätta kolla på filmen som går på TV just nu, White Oleander. Chiao

Av Sofie - 14 mars 2010 15:21

Vi hade gäster hemma igår i form av mammas nya kille + hennes kompis. Det var kul(inte så ofta vi får gäster)men ojj så mycket det var att fixa och dona med innan de kom. Det skulle städas, handlas och lagas mat i massor.

Jag fick äran att hjälpa till att fixa middagen som bestod av pasta, en röra med musslor, räkor, ostsås, paprika och champinjoner samt en sallad alá Sofie(sallad,tomat,paprika,avokado,majs och pinjenötter).



              



Fattar inte vad mitt jävla problem är!?  Å ena sidan så ÄLSKAR jag mat. Kan stå i timmar och titta i kokböckerna, laga massa goa recept, lukta och njuuta av det men när det väl kommer till kritan och maten står på bordet går det inte att äta längre. Som igår. Ville så gärna äta så mycket mer än vad jag gjorde.


Samtidigt så sitter jag just nu och gör en massa jävla röror av flingor och annat stuff som är helt värdelöst. Seriöst, säkert 20 av dygnets alla timmar går åt till att tänka på MAT MAT MAT. Så sjukt stört. Jag behöver verkligen Mando igen nu förstår jag! Hoppas jag tar mitt förnuft till fånga och söker in dit snart igen också. Det kan inte fortsätta såhär.


peace out



Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards