Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Sofie - 23 mars 2010 14:44

Fyfan vad ledsen jag blir på mig själv, har ju INGEN energi kvar alls längre  . Idag hade jag tänkt bege mig ut till Kista Centrum for some shopping (hoho vad jag shoppat mycket på sistone förresten)och kolla in de nya affärerna som kommit dit. Jag brukar i normala fall orka gå runt i timmar i centrum men nu blev jag trött redan efter en halvtimme, och då hade jag ändå inte kollat igenom en tredjedel av centrumet. Nej ush vad obehagligt det kändes, benen höll på att vika sig under mig kändes det som. Min kropp håller verkligen på att ge upp nu, måste göra någonting åt det SNART. Säger ju det jämt och ständigt och det känns som om det är lite väl mycket snack och ingen verkstad lixom.



Nu sitter jag här och är grymt sugen på pannkaka!! Herrejösses så sugen jag är på det och de var längesedan jag åt det faktiskt. Känns som åratal. Minns att det var en riktig klassiker när man var liten, pannkaka med sylt och grädde(eller bara sylt för min del). Numer har jag honung eller lite smör+socker på mina pannkakor. Har även bestämt mig för att pröva keso någon gång, för det ska ju vara gott har jag hört? YUUUUUUM


 


Hittade ett lustigt recept igår på en annan slags pannkaka nämligen tacopannkaka.. Ska prova laga det någon dag.


TACOPANNKAKA



Ikväll är det jag som ska laga mat därhemma, fast det blir inte pannkakor dessvärre utan det ska bli en indisk kycklinggryta, exotiskt och förhoppningsvis gott också.



Chiao

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards