Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Våga fråga!

Av Sofie - 10 januari 2011 19:55

Tänkte köra på en till frågestund eftersom jag fått lite fler läsare på senaste tiden.

Så fråga på. Ska försöka svara så ärligt jag bara kan.


  

 
 
Angelica

Angelica

11 januari 2011 00:14

1. vad är det absolut bästa som hänt dig?
2. Vem är din förebild?
3. Hur ofta går du på mando nu?

http://www.fluffen.bloggagratis.se

 
Mikaela

Mikaela

12 januari 2011 11:48

1. Hur gammal är din katt?
2. Hur mår du i nuläget?
3. Vad tyckte du om filmen Sound of noise?
4. Hur var det på husdjursmässan?

Måste ses någn dag snart Puss <3

http://www.smurfan.webblogg.se

Sofie

13 januari 2011 11:28

Svaren kommer om några dagar tror jag.
Vi får se till att ses någon dag. Saknar dig!

 
Ingen bild

sofie

12 januari 2011 15:01

har du skrivit din berättelse? kan du göra det?
vad är din favoritfrukt?
har du varit på scä eller bara på mando?
har du matschema?
vad är din drömvikt både som sjuk och frisk?
vad var din lägsta vikt?
vad gör dej glad?
vilken är din favoritfärg?
vad läser du för bloggar??
är det snö i stockholm nu?
vad åt och drack du när du var som sjukast?
har du blivit sondad?
har du haft dropp?
självskadar du dig?

 
Ingen bild

S

13 januari 2011 15:48

Kan du berätta vad & hur mkt du äter på en dag?
Finns det fortfarande saker som du inte äter pga att det är för onyttigt? Tyker du att ditt ätande hindrar dig från att göra saker, alltså att du undviker sociala saker pga att slippa äta onyttigheter?

 
Ingen bild

hehehe

14 januari 2011 12:18

har du haft pojkvän? är du oskuld?

 
anna

anna

14 januari 2011 19:25

heeej!
har läst din blogg ett bra tag nu :) och tycker den är väldigt bra :) jag har lite frågor angående mando. jag ska börja där nu på måndag på dagvården. fick reda på det igår, fyfan vad jag mår dåligt över det. att det kom så plöstligt också. var nära på att börja på heldyngsavdelningen, men lyckades göra en komprimis med dem.
hur tyckte du om behandlingen där?
du gick först på huddinge ju, gick du fortfarande på huddinge när du började dagvården, eller började du på danderyd då?
ska själv gå på danderyd. så undrade om du visst lite om deras personal där ;)
hoppas du har det bra! kram! :)

http://likeiwantit.devote.se

 
Ingen bild

.

14 januari 2011 20:41

Måste bara säga att jag tycker att du är så otroligt stark som orkar skriva om detta! Vad jag förstår efter att ha läst ignom bloggen så verkar du ha varit sjuk ganska länge, vilket gör det ännu modigare av dig att verkligen ta avstånd och skriva från hjärtat! Kramar till dig söta Sofie!
Tror på dig!

 
Ingen bild

N

15 januari 2011 13:21

Hur mår du idag?
Vad ska du göra i sommar?
Din blogg är riktigt bra,ha det bra Sofie. :)

 
Ingen bild

Oroad =(

16 januari 2011 16:46

Hej! Jag har åxå läst din blogg under en längre tid nu. Jag blir lite orolig bara när jag läser vissa frågor som de andra ställer... t.ex de undrar om du är oskuld eller om du typ skär dig o.s.v Tycker inte du ska svara på alla frågor, Sofie! Ingen utom just DU har med att göra om du är oskuld eller inte, eller hur! Men jag tror och hoppas att du är så mogen att du inser detta själv =) Kram på dig och sköt om dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 27 november 2019 13:42


Har inte använt denna plattform på länge. Har väl typ inte orkat skriva, även om jag hade varit i stort behov utav det. Blir jävligt ledsen när jag läser mina tidigare inlägg, jämför med nu och inser att "nä det har fan inte hänt så mycket i mitt liv...

Av Sofie - 13 juni 2017 20:07

Nu är det sista veckan i skolan för mig, och jag kan ju verkligen säga att tiden har gått sjukt snabbt egentligen. Den 21a augusti 2016 startade utbildningen och jag tänkte då att "men guud det är ju hur lång tid som helst kvar tills juni 2017" men n...

OMG

Av Sofie - 20 maj 2017 00:10


Asså OMG vad längesedan jag bloggade. Sjuhelsike längesedan, haha. Typ sisådär ett halvår. Det händer på något sätt så mycket saker i mitt liv, rätt mycket kaotiska saker just nu. Mycket motgångar kan man säga. Ibland stannar man upp och tänker "hur ...

Av Sofie - 29 december 2016 23:52

Hehe, hejsan svejsan. Såg igår att jag la ut mitt senaste inlägg den 3e december vilket ju var ett bra tag sedan. Jag överdriver inte när jag säger att det har varit galet mycket i skolan för mig nu innan lovet. Vi har haft många scenredovisningar , ...

Av Sofie - 3 december 2016 19:47


Har ju alltid sagt det, att jag är en enorm känslomänniska. Många har irriterat sig och stört sig på detta. Som att det inte är okej att få visa sina känslor öppet. Här i vårat samhälle i Sverige ska man helst försöka hålla allting inom sig, inte öpp...

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards