Alla inlägg den 18 december 2011

Av Sofie - 18 december 2011 09:02

Jag har haft en ganska bra helg ändå. Försökt lagt skolan åt sidan och inte pluggat allt för mycket , och shit vad jag har mått bra utav det. Har mått så mycket bättre har jag märkt. Och på torsdag får jag jullov. SKÖNT.

Jag ska försöka bygga upp mig själv under julen igen. Bygga upp det som rasade under hösten så jag kan komma tillbaks till skolan igen efter nyår med nya krafter. Dags att börja må bra igen!
Jag har varit på resande fot hela helgen. Kvällen fre-lörd sov jag hos mina sysslingar. Vi hade det supermysigt med pepparkaksbak och slapp framför tv:n. Lördagen fortsatte med en tjejkväll hos Angelica och nu är jag äntligen här hemma igen. Galet skönt att få gå och lägga sig i sin egna säng igen.


Nu börjar julkänslan komma. Igår kom det värsta snöstormen. Vet inte om jag ska "gilla" eller "ogilla" det. Har blandade känslor.


Ska skriva på min årsresumé snart. Det har inte vart ett lika "speciellt" år som förra. Det har inte hänt lika mycket "stora" saker.
Läs den förra så länge
www.soffiproppen.bloggagratis.se/2010/12/30/


soffiproppen.bloggagratis.se/2010/12/30


Och fråga i frågestuunden!!!

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards