Alla inlägg den 31 december 2011

Av Sofie - 31 december 2011 11:04

Jaha. Så var snart 2011 över.
Åter igen känns det som tiden har gått så fort. Jag har upplevt många fina stunder men samtidigt mått väldigt dåligt så jag kan inte direkt säga om året varit bra eller dåligt.

Orkar inte dra en årsresumé där jag radar upp alla månader utan lägger upp lite olika bilder istället som får representera mitt 2011.


    Sista terminen på djurgymnasiet. Äntligen kunde jag avsluta mina gymnasiestudier och ta studenten(1 år senare tack vare mitt lilla snesteg förra våren då jag låg inlagd på mando). Men bättre sent än aldrig.


          .



Hade praktik på Universeum i Göteborg under våren. Helt underbart. Glömmer aldrig!
         

Var sjuk största delen av sommaren men tiden då jag var frisk spenderades med många fina vänner.


       


Började universitetet och fick helgjobb som djurvårdare.
Stressade som fan och glömde bort att "leva och ta hand om mig själv". Gick in i väggen. Blev deppad, bara grät och grät.
Imellan allt skit hann jag dock uppleva lite fina stunder. Tjejmiddag och myskvällar.

         

Ha ett bra 2012 alla söta! Jag ska försöka se till så nästa år blir bra iallafall!
PUSS

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards