Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Sofie - 13 februari 2011 16:15

Har inte skrivit på år och dagar. Mitt liv är ganska händelselöst för tillfället om jag får säga det själv. Är i skolan om dagarna, går sedan hem och pluggar och så är det inte så mycket mer med det. Det känns riktigt bra att vara tillbaka i skolan nu. Älskar varje sekund utav det. Fast det ska samtidigt bli skönt att lämna skolan i juni. En gång för alla. Sedan måste jag fortsätta fundera vidare vad jag vill göra efterråt. Vad jag vill med mitt liv.


Målet att resa utomlands står fortfarande kvar. Jag VILL ner till Afrika igen. Kanske inte Namibia men defenitivt andra delar av Afrika. Tanzanina mabye?

Var på en mässa om utlandsstudier igår och guud vad det lockade mig!


Det är alla hjärtans dag imorgon. Har stått hemma och bakat chokladbollar idag som jag ska bjuda min söta klass på imorgon. Då blir de glada hoppas jag. Tycker om att överraska sådär och komma med godsaker lite då och då.De blev riktigt bra faktiskt, provsmakade dem alldeles nyss.


  



Vet inte vad jag ska säga mer. Måndag imorgon, start på en ny vecka. Lov om ca 3 veckor, sedan drar jag ner till Göteborg på skolpraktik. That´s it. Längtar som en galning. Det kommer att bli min största utmaning någonsin där nere. Klara mig själv under 5 veckor. Men det kommer nog gå bra tror jag.



Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards