Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Sofie - 15 februari 2011 08:42

Tjosan!

Sitter i skolan nu, börjar egentligen inte förns om någon timme men är duktig och är extra tidig idag.

Ush det känns som skolan tar kål på mig ibland. Jag älskar min skola, kommer aldrig sluta göra det, men blir samtidigt så himla stressad och nervös varje gång det kommer prov och inlämningar. Som att jag ibland slutat tro på min egna förmåga att klara av det. Fast innerst inne vet jag ju att jag är duktig.


Idag har jag ett prov och jag kan säga att det har inte blivit många timmars sömn för mig inatt. Legat och oroat mig och känt ren ångest över provet som är i eftermiddag. Oroat mig till den punkten att jag flera gånger trott jag ska spy rakt ut. Magknip och illamående till max är inte kul alls. Får försöka gå och sätta mig i något hörn , andas och tänka positiva tankar. För det ska ju ordna sig! Men kan liksom aldrig riktigt komma ifrån den där pressen jag har. Pressen över att behöva visa lärarna att jag är duktig. Vill att alla ska få se det, veta det. Vill att hela världen ska få veta.


Även nästa vecka är det tusentals inlämningar, prov och uppgifter. Men jag är superwoman, jag fixar det. Behöver bara hålla ut 2 veckor till. HAR varit med om värre saker.



Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards