Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Sofie - 23 februari 2011 18:28

Åååå. Skäms så för att jag inte bloggar. Sanningen är att jag orkar inte göra det nu. Visst skolan börjar bli lite mer slappt nu och jag börjar kunna ta det mer lugnt, men nu helt plötsligt har jag börjat bli så himla trött om kvällarna. Jag är helt slötkörd när jag kommer hem ifrån skolan. Idag la jag mig och somnade i ett par timmar när jag kommit hem. Orkar inte blogga direkt. Man måste få bara vila och ta hand om sig själv. Du är den viktigaste människan i ditt liv. Sant som det är sagt.


Lov om två dagar. Skönt som tusan! Och sedan efter lovet sticker jag ner till Göteborg för att praktisera som djurvårdare på universeum. Helt själv, all by myself för 5 veckor. Många tvivlar på mig, men jag säger att de ska ta mig fan gå bra denna gång. Kommer nog få brottas med ensamheten en hel del ibörjan, men sedan borde det gå bättre...

Funderar faktiskt på att (som så många andra i min klass gör) starta en blogg om just praktiken där jag skriver lite om vad jag gör om dagarna där nere. Vad tycks? Borde jag starta en sådan blogg?


  Sofie

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards