Alla inlägg den 7 april 2011

Av Sofie - 7 april 2011 21:32

Every good things has to come to an end. Min praktikperiod är över imorgon. Har haft så himla underbart. 5 helt otroliga veckor och jag har lärt mig så mycket. Har vuxit som människa mer än jag gjort under de senaste åren. Kommer sakna Universeum enormt. Mitt andrahem ju. Får försöka flörta in mig med chefen om sommarjobb i sommar. En sak är iallafall säker, jag SKA tillbaka dit i framtiden. En del av mitt hjärta kommer alltid slå för det stället. En del av mitt hjärta kommer ALLTID tillhöra Universeum.


Detaljer och sånt har jag inte tid att berätta om nu. Sitter i ett allrum och skriver eftersom min bärbara dator fortfarande är pannkaka. Jag och teknik funkar inte så bra ihop har jag kommit på. Så detaljer och bilder kommer upp om några dagar. Har inte lyckats ta så många bilder men lite får ni iallafall.


Nu blir det snart tv;n och sedan sängen. Har haft en lång och ansträngande dag och är trött.


PUSS!

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards