Alla inlägg den 4 november 2012

Av Sofie - 4 november 2012 22:39

Igår var det alla helgona. Det blev en kväll med många tankar/känslor som kom upp inom mig . Hade bestämt mig för att bara ta en lugn dag för att sedan bege mig bort mot kyrkogården och minneslunden för att tända ett litet ljus för min finaste Sara. Det känns rätt knäppt att det var lite mer än en månad sedan nu som jag fick beskedet om hennes bortgång. Jag har inte tänkt så mycket på henne de senaste 2 veckorna men nu igår bubblade allting upp igen.
Ville gärna inte stå bland allt annat folk och storgråta men ändå kom tårarna. Det var så himla vackert.

    Jag vet att du hade tyckt det varit vackert Sara. 


Det kändes som att nu fick jag verkligen chansen att säga "hejdå". Det var skönt på ett sätt. Jag hade gått och gruvat mig hela veckan inför alla helgona av någon konstig anledning. Känt mig låg och så. Men nu är även denna dag förbi.



 Planer för veckan som kommer:

  • Möte på SCÄ
  • Jobba några dagar
  • Fika med en gammal vän
  • Fixa med visum
  • Läkarundersökning inför Sydafrika

 


Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards