Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Sofie - 15 juni 2012 23:01

Ush vad jag är dålig på att vara aktiv nu. Är iallafall hemkommen från farmor sedan ett par dagar tillbaka. Har med mig massvis med söta valp-bilder med mig hem som jag ska försöka överföra till datorn så snart jag bara kan. Jag halvt dog så söta som de var.
Hade några trevliga dagar i Karlstad med mycket djur och fika med fina vänner.

Den här veckan har varit fullspäckad. 3 dagar jobb och ett X antal jobbintervjuer. Jag har lite olika alternativ att välja mellan just nu och tills mitten av nästa vecka ska jag ha valt vilket utav jobb(en) som jag ska bestämma mig för att ta. Jag klagar inte direkt, är sjukt tacksam att någon arbetsgivare har hört av sig. Men ändå. Beslutsångest.

Fick ett väldigt speciellt telefonsamtal i lördags också. Ett samtal som riktigt har rört till det uppe i tankarna på mig. Jag har många stora beslut att fundera omkring nu. Beslut som kan påverka ganska mycket för mig i mitt framtida liv.
Men jag ska vara hemlig om vad det handlar om än så länge. Inte kul när för mycket kommer ut såhär.

Har även hunnit frossa i glass denna vecka - som alla andra veckor med andra ord. Men det är så det ska vara när det är sommar där ute. Sommar och glass är en kombination som alltid funkar.

 

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards