Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Sofie - 27 juni 2012 22:37

Jag går runt med ett leende på läpparna. Jag känner mig så himla glad och tacksam just nu.
Har nämligen lyckats fixa jobb idag. Det bästa av allt är inte bara att jag får ett jobb utan även att det jobbet råkar vara ett sjukt roligt jobb. Ska nämligen jobba på djursjukhuset Albano. Kan knappt tro att det är sant. Jag? Ska jag få chansen att jobba på djursjukhus med alla djuren? Känns ....overkligt.
Jag som har drömt om att få jobba med det sedan barnsben. En stor dröm som går i uppfyllelse. Måste nypa mig hårt flera gånger för att inse att detta inte är en dröm.

Var iallafall där första dagen idag och fick lite rundvisning och gick med en sköterska i några timmar. Det var mycket information men samtidigt sjukt kul! Jag kommer trivas super! Hann under min korta vistelse idag vara med och ta både blodtryck och blodprov på några patienter.

Det som känns så sjukt bra är att jag nu äntligen får göra en sak jag är utbidad till. Mina år på gymnasiet kommer till nytta tillslut . Great.

Ska lägga mig snart. Ännu en ny spännande sak imorgon då min första "riktiga" dag börjar.

Mjaaao

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards