Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Sofie - 22 juni 2012 07:18

Tjatja. Sitter uppe med tuppen framför datorn och nördar mig. Det är helt dödstyst i hela huset, bara jag som är här hemma. Resten av familjen drog till Dalarna igår för att fira midsommar men jag blev hemma. Ganska skönt det också ,hade ingen vidare lust att åka med. Så dagen kommer spenderas här hemma först och sedan går jag nog över till pappa en stund så jag inte blir helt eremitkräfte-ensam över midsommar. Låter lite för deprimerande.

Hade en underlig dag igår. Det roliga var att den bara blev bättre och bättre hela tiden. Var på mando igår för att få ett läkarintyg (som jag förövrigt skulle fått redan i feb). Men denna gång lyckades jag få mitt kära intyg(HAHA)så nu slipper jag förhoppningsvis bli skyldig CSN massa pengar.
Var sjukt nervös på vägen in dit igår och många tankar snurrade i huvudet. Vilka kan jag tänkas stöta på där inne? Kommer de känna igen mig? Vad kommer de tycka om att jag är där?

Träffade på många välkända ansiktet och det var riktigt trevligt faktiskt. Blev glad och alldeles varm inombords. Speciellt en underbar människa som jag satt och pratade med en stund innan jag åkte. Hon gjorde min dag!
Fast att se alla patienter på heldygnsvården gjorde mig ledsen. Och jag insåg faktiskt för första gången på länge att mando trots allt gjorde rätt som skrev ut mig, för jag har ingenting därinne att göra. Jag är klar med deras vård. Jag behövde gå vidare från dem helt enkelt.
Fortsatte senare in till stan för att dela ut lite CV:n. Lyckades skapligt med det. Deppade sedan lite för att jag inte fått jobbet på veterinärkliniken som jag hoppats på. Man kan inte alltid ha flyt.

Vill avsluta med att önska alla en trevlig midsommar! Roa er och njut. Ät massa glass och jordgubbar(det ska jag göra iallafall   ).

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards