Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

Vilka kikar in här?

Av Sofie - 7 februari 2013 14:16

Jag skulle så himla gärna vilja veta vilka som kikar in här på min blogg. Ser ju läsarstatistiken men inte vilka som läser.

Så om ni orkar ta några minuter och svara på följande;
* Namn och ålder
*Stad
*Hur ni hittade ni till min blogg
*Varför ni läser ni den
*Förhållande till mat  (har en magkänsla av att många andra med "problem" läser)


 
 
Emelie

Emelie

7 februari 2013 14:55

Jag kikar in här ibland :)

1. Emelie, 20 år.

2. Stockholm!

3. Jag minns inte hur jag hittade hit från början? Minns du? Antingen så fick jag väl adressen av dig eller så hittade du till min blogg först? Något sånt :)

4. Jag läser väl för att se hur du har det nu för tiden ;)

5. Äter vad jag vill när jag vill utan att reflektera så mycket mer kring det än om maten var god och magen blev mätt :)

Kram!

http://torslansfoto.blogg.se

 
the vamps

the vamps

7 februari 2013 17:49

Välkommen att kika in på den första svenska fan-sidan för det brittiska indie-pop bandet "The Vamps". De blev alldeles nyligen signerade till Mercury Records under Universal Music. Behöver det sägas att sångaren påminner om Harry Styles?

http://thevamps.blogg.se

 
Ingen bild

Ester

7 februari 2013 19:21

Jag heter Ester å är 14 år.
Stockholm.
Jag sökte på mando på datorn, sedan hittade jag din blogg.
Jag tkr din blogg e bra, därför läser jag den.
Jag har anorexia, har haft det i över 1 år.

 
Angelica

Angelica

7 februari 2013 22:53

Haha du vet ju vem jag är, men ville kommentera ändå. just for fun ;)<3
Angelica, 20 år.
stockholm
jag minns faktiskt inte, måste ha vart att du kommenterade min blogg eller nåt. haha. var ju typ 2010?
för att jag vill se hur det går för dig även om vi inte är så mkt vänner längre som förut.
varit sjuk i anorexi i flera år, har kvar min diagnos på papper men är enligt mig själv och min omgivning helt frisk. :)

http://www.nattstad.se/anjobruden

Sofie

8 februari 2013 10:01

Åh! Saknar dig Angelica!
Håller på att pyssla ihop en liten sak här hemma just for you (som kommer komma med post senare ;) ) .

 
Julia

Julia

7 februari 2013 23:01

Julia, 16 år. Stockholm. Hmm, minns inte men har läst den länge. Läser väl din blogg i och med min anorexi, vill veta lite hur det går för dig och så.

Btw vi utbytte blickar på scä i tisdags, eller vilken dag det nu var. Har ingen aning om du läser min blogg eller inte, men aa :)
Kram

http://helavagentillbaka.blogg.se

Sofie

8 februari 2013 09:59

Haha! Jag såg dig faktiskt. Och ja, jag har läst din blogg i omgångar =)

 
Ingen bild

Sara

9 februari 2013 00:55

1. Sara, 92:a
2. Sandviken/ Gävle
3. Oj, minns inte riktigt men antagligen googlade jag på recoverybloggar. Då hittade jag din och sen dess kikar jag in då och då :)
4. För att den är HUR bra som helst! skönt med nån i samma situation.
5. Anorexia.

 
Ingen bild

L

9 februari 2013 10:43

Lena, 26 år, bor i Berlin där jag studerar ryska och tyska.

Hur jag hittade hit vet jag inte. Ibland är det bara en slump att man hamnar där man hamnar.

Anledningen till att jag läser är svår att avgöra. Tror att jag någonstans blivit engagerad i ditt "öde", din kamp, din person. Det kan också kännas lite dubbelt eftersom det är ett falskt engagemang, som faktiskt inte hjälper dig ett endaste dugg (förutom med läsarstatistik). Hoppas du förlåter det.:)

Jag är inte ätstörd och har aldrig varit det. Har visserligen tidigare lidit av vissa psykiska problem, som i dag inte är särskilt närvarande i mitt liv. Perioden mellan 20-25 gör verkligen stor skillnad om man varit lite/mycket vilsen som tonåring.

Sofie

9 februari 2013 15:53

Guu vad intressant!
Nu är det jag som blir intresserad av dig och "din story"
Hur menar du med att perioden 20-25 gör stor skillnad?

 
olivia

olivia

10 februari 2013 14:28

Olivia, 14 år.
Bor i stockholm och går i behandling på mando.
vet inte hur jag kom in här faktiskt, var nog genom en ren slump.
läser din blogg för att jag känner igen mig & så har du också gått i behandling på mando. Jo, det här med maten går inte så bra. Har kännt mig ganska frisk ett tag men är påväg ner i skiten igen..

http://holmolivia.blogg.se

 
paulina

paulina

11 februari 2013 13:38

Jag heter Paulina och jag är 21 och kommer ifrån kära Småland där jag studerar på högskola.

Jag tror jag hittade din blogg för flera år sedan genom en annan ätstörds-blogg. Jag har för mig att du var i länkarna och så började jag följa dig.

Jag tror att jag vill läsa din blogg för allt. hela ditt liv, din passion för djur (är precis lika dan) bara att jag inte har fått vara med om de fina äventyr som du har fått.

Jag är bulimiker sedan 4 år tbx.

Kram på dig!

http://fuckyeaimthestar.blogg.se

 
The fairytale

The fairytale

13 februari 2013 23:08

Jag klickade precis in här så ja jag kan nog inte svara på varför jag läser den här bloggen, men hittade den via bloglovin och jag bor i Sthlm, är 25 år

http://thefairytaleaboutmylife.blogspot.se

 
emma

emma

15 februari 2013 23:33

Emma, 21 år.
Kommer från eksjö, småland!
Hittade den i samband med att vi började snacka mer och mer. Gillar att följa dig och veta hur det går.. min sitauation till mat vet du ju.. men vi ska kämpa ;-)

http://tankarnatarmig.blogg.se

 
Eveliina

Eveliina

16 februari 2013 20:14

Har läst din blogg ett tag nu faktiskt :)

Eveliina, 18 år, bor i Skövde. Tror jag hittade till din blogg via en annan som hade länkat den och tyckte den var bra och fortsätte kika in på den då, mycket för att jag också kämpar med en ätstörning men kämpar på mot ett friskare liv och det går bättre och bättre :) Kämpa på du med! Kram!

http://cupcakedream.bloggplatsen.se

 
Elin

Elin

25 februari 2013 23:31

Elin, 21 år Uppsala.
Minns faktiskt inte hur jag hittade dig, lääängesen :) Läser din blogg för att du är helt underbar och du inspirerar! Jag har också anorexi.

Kram

http://idunn.blogg.se

 
Ingen bild

Jollis

16 mars 2013 22:01

Joline, 17 år. Jag minns inte hur jag hittade din blogg, men vi gick ibehandling samtidigt för något år sedan. Jag läser din blogg för att jag undrar hur det går för dig och vad som händer i ditt liv. Jag är frisk sedan nästan två år tillbaka. Jag följer inte mandos mat-standard, men min omgivning håller med mig om att jag inte är sjuk. Gladare än någonsin är jag! :)
Nu lär du inte se det här på ett tag p.g.a din bloggpaus, men kämpa på! Du förtjänar att må bra.

Sofie

19 mars 2013 14:25

Finaste Joline . Klart jag minns dig.
Du är grym! Puss!

 
Ingen bild

Theresia

17 mars 2013 00:35

* Theresia, 93:a
* Norrköping
* Något eller några år sedan jag hittade din blogg nu, men minns dock inte hur. Antagligen via länk eller sökning på anorexia/ätstörningar.
* Läser den för att jag vill se hur andra med ätstörningsproblematik tacklar sina problem, i syfte att finna styrka att själv fortsätta kämpa för ett bättre mående. :) Tycker din blogg är bra förresten! ^^ Delar ditt intresse för djur. ^^
* Mitt förhållande till mat är inte bra. ^^ Är diagnostiserad ätstörningar UNS sedan nästan exakt 4 år tillbaka. Vandrat mellan de flesta olika aspekter vad gäller ätstörningsproblematik.

Sofie

19 mars 2013 14:26

Kämpa på! Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 27 november 2019 13:42


Har inte använt denna plattform på länge. Har väl typ inte orkat skriva, även om jag hade varit i stort behov utav det. Blir jävligt ledsen när jag läser mina tidigare inlägg, jämför med nu och inser att "nä det har fan inte hänt så mycket i mitt liv...

Av Sofie - 13 juni 2017 20:07

Nu är det sista veckan i skolan för mig, och jag kan ju verkligen säga att tiden har gått sjukt snabbt egentligen. Den 21a augusti 2016 startade utbildningen och jag tänkte då att "men guud det är ju hur lång tid som helst kvar tills juni 2017" men n...

OMG

Av Sofie - 20 maj 2017 00:10


Asså OMG vad längesedan jag bloggade. Sjuhelsike längesedan, haha. Typ sisådär ett halvår. Det händer på något sätt så mycket saker i mitt liv, rätt mycket kaotiska saker just nu. Mycket motgångar kan man säga. Ibland stannar man upp och tänker "hur ...

Av Sofie - 29 december 2016 23:52

Hehe, hejsan svejsan. Såg igår att jag la ut mitt senaste inlägg den 3e december vilket ju var ett bra tag sedan. Jag överdriver inte när jag säger att det har varit galet mycket i skolan för mig nu innan lovet. Vi har haft många scenredovisningar , ...

Av Sofie - 3 december 2016 19:47


Har ju alltid sagt det, att jag är en enorm känslomänniska. Många har irriterat sig och stört sig på detta. Som att det inte är okej att få visa sina känslor öppet. Här i vårat samhälle i Sverige ska man helst försöka hålla allting inom sig, inte öpp...

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards