Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Sofie - 6 januari 2013 22:41

Gokväll!
Asså... inte för att börja året med att värka deppad eller så men det händer verkligen inte mycket i mitt liv just nu. Samtidigt så känner jag mig så trött hela tiden så när det väl händer saker så blir det lätt för mycket istället och jag orkar liksom inte med. Psyket vill så mycket men kroppen orkar inte med.

Jag måste erkänna att jag har ätit sämre sedan jag kom hem. Det har inte varit planerat utan bara blivit så. Jag har inte haft aptit eller känt mig sugen på att äta över huvud taget. I Sydafrika åt jag som en hel karl. Haha.


Jag tror jag fallit ner i en liten svacka sedan min hemkomst. Dragit på mig någon liten depression eller något. Det brukar bli så när jag är borta sådär och sedan kommer hem till vardagen. Att nu denna resa inte alls blev  särskilt bra så förvärrar det bara allting ännu mer. Fast jag vet inte, brukar man märka sånt där? Brukar man märka om man dragit på sig någonting? Jag tror iallafall det viktiga är att försöka hitta på saker här hemma . Hitta något nytt projekt att sysselsätta mig med. Inte bara ligga hemma framför tv:n eller datorn.

På tal om datorn så har jag nydligen hittat en helt underbar hemsida med massa gratis filmen/tv-serier som jag nu använder flitigt. Ligger just nu och ser på Svensson Svensson avsnitt och får mig flera goda skratt i allt det jobbiga. Så denna hemsida är ett hett tips ifrån mig
www.swefilmer.com


Imorgon ska jag åter igen försöka mig på att kontakta scä. Min läkare som jag fått där är ju typ sjuhelsike underbar. Gillar han skarpt! Nästan så att jag vill gå dit för att träffa honom (guu vad det där lät konstigt nu).

Sedan är morgondagen även uppbokad för en liten dejt med två utav mina kompisar från gymnasiet varav en utav dem nyss flyttat hem igen till Stockholm efter 3 år i Halmstad. Som jag saknat henne!


<3

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards