Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Sofie - 13 mars 2014 20:11

Ikväll kände jag lite hur jag lyftes till stjärnorna. Ja faktiskt, helt otrolig känsla.



Jag har spenderat eftermiddagen hos ymperia för en personlig coachning. Och vad ska jag säga, jag bara ÄLSKAR dem alla. Carola, Daniel och Yaya är tre fantastiska människor. Inga ord i världen kan helt beskriva hur bra dem är.
Jag fick höra ord om att "jag var duktig" och att jag b.la hade bra improvissationsförmåga. Jag vet att jag älskar skådespeleri men jag visste faktiskt inte att jag var duktig på det.  Men nu har jag det svart på vitt.



Jag önskar jag kunde gå på fler utav deras kurser, gärna allihop. MEN, stort men. Jag tjänar ju knappt några pengar alls. Jag är visserligen anställd på Himmelska hundar (vilket jag är OERHÖRT tacksam för) men jag jobbar som sagt extra, vilket innebär att jag hoppar in när de behöver folk och just nu behövs jag inte så ofta. Men jag söker ständigt nya jobb och håller tummarna för att jag snart ska hitta något.

När vi även nämner ymperia så kan jag berätta att de just nu delar ut ett stipendie där man kan få 10 stycken gratiskurser där. Hur bra? Vill så hemskt hemskt gärna få det där stipendiet så jag kan fortsätta utvecklas inom mitt skådespeleri. Jag har inte ens råd att vara medlem på statist.se just nu. Så dåligt med pengar har jag, haha.

Juste, som jag sa så är jag nominerad till deras stipendie . Så om ni går in på www.ymperia.com/sofie kanske ni kan vara gulliga och slänga en röst på mig eller något.



Nu ska jag öva lite på ansiktsuttryck här hemma, haha.



 




  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards