Alla inlägg den 22 mars 2014

Av Sofie - 22 mars 2014 15:11

Tjenatjena!

Gårdagen spenderades med min fina sysssling Sara. Matlagning samt promenad inne i stan stod på schemat och det blev en riktigt lyckad dag. Varför umgås vi inte mer hon och jag? Ganska löjligt då vi faktiskt bor i samma stad. Jaja. Sara åker till Nya Zeeland nu på måndag och jag insåg snabbt att jag kommer sakna henne rejält. Hennes resa får mig dessutom att tänka på min egna Australien-resa senare i år. Som jag längtar!

Inne i stan gick vi förbi pressbyrån och jag fick syn på de nya LOKA smakerna "Pear Ice Pop" och "Vanilla Soft Serve IceCream" Var ju helt enkelt bara tvungen att köpa dem och provsmaka då jag älskar alla former utav udda kombinationer och smaker. 

Den första smakade lite som päronsplitt/piggelin. Den var härligt fräsh och fick mig att tänka på sommaren. 
Den andra smakade hör och häpna, faktiskt riktig vaniljglass. Så himla sjukt, but it did. 

Kan ju verkligen rekommendera er att testa dem! 

 


     

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards