Alla inlägg den 10 april 2014

Av Sofie - 10 april 2014 22:29

Asså fan vilken dag! 
En dag fylld utav mycket bra,djupa och viktiga samtal men också en dag utav massa skratt och gamla goda minnen. 

Pausade mitt jobbsökande för idag och begav mig istället till min behandlare för samtal. Ett riktigt bra och givande samtal och jag kände att 100kg bly lyftes ifrån mitt bröst. Min behandlare är verkligen en hejjare på att säga rätt saker i rätt situation. Säga saker som träffar så himla bra. Hon är grym!

Efter mitt samtal gick jag hem och tog en lång men behövlig solning ute på altanen. Hur underbart väder var det inte idag liksom? 

På eftermiddagen begav jag mig åter igen in mot stan för att möta upp nästa person. Gick ut och åt med en gammal behandlare. Kanske låter konstigt i era öron men för mig känns det faktiskt inte konstigt alls. Vi har en sån pass bra relation, vi är som vilka kompisar som helst och trots att vi båda slutade på mando för över två år sedan fortsätter vi ha regelbunden kontakt och det glädjer mig för han är även han en sådan otrolig person. Det finns ingen som kan få mig att skratta så mycket. Får mig alltid en stor energiboost efter att ha träffat honom. Efter att ha umgåtts med honom är jag typ såhär;

 

  

Av Sofie - 10 april 2014 00:49

1. Kattdjur. Geparder, lejon, leoparder. De vackraste och mest ståtliga djuren som finns. 

 



2. Djur i allmänhet. 
 


3. Umgås med fina vänner

 

 

4. Dricka Te

 


5. Resa 
 


6. Springa/cykla. Sådan enorm frihetskänsla.
 


7. Havet. Samma sak där, frihetskänsla.
 

 

 

8. Dansa.

 




9. Umgås med familjen.
 



10. Komedier och humorprogram.

 



11. Statista och skådespela.

 



12. Sova.

 



13. Sommar och sol.

 



14. Fotografera.

 




15. Baka.

 




16. Lyssna på musik.

 


17. Skriva.

 


18. Sushi.
 



19. Skratta.
 


20. Nybakade bröd.
 


  


Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards