Alla inlägg den 5 april 2014

Av Sofie - 5 april 2014 19:04

Ja,  denna lördag började med en arbetsintervju(som inte alls visade sig vara den intervjun som jag trodde att det skulle vara med det är en annan sak  ).


Underbart väder här i Stockholm idag. Efter min lilla vandring inne i stan hann jag hem och få någon timmes solning på altanen hemma hos mamma.

Juste, för er som kanske inte vet. Jag har blivit av med mitt underbara jobb på Himmelska Hundar. Det var inte mitt fel heller utan ägarna som har fått för sig att sälja caféet så då kan jag inte jobba kvar helt enkelt. Vet inte ens om jag kan säga att jag har jobbat där då jag endast hann vara där 1½ månad. Känns ganska meningslöst egentligen.
Men NU bannemig ska jag ha ett jobb. Innan sommaren ska jag ha jobb så jag kan jobba järnet hela sommaren och sedan i höst/vinter åka till Kangaroo Island . Yeah!

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards