Alla inlägg den 14 april 2014

Av Sofie - 14 april 2014 17:49

Hello you guys!

Veckan har börjat med en ny arbetsintervju på Arken zoo vid Odenplan. Jättetrevlig personal och jag fick sköna vibbar ifrån hela stället.  Ägaren kunde såklart inte säga någonting just där och då men sa att hon gillade mig. Dock kunde hon bara erbjuda jobb på eftermiddagar och helger, men jag nöjer mig med vad som helst just nu.

Har dessutom blivit uppringt utav Vallentuna djurklinik så jag ska dit imorgon (och förhoppningsvis onsdag och torsdag också) för att provjobba och känna på hur det känns. Får sköna vibbar även därifrån.

Sitter för tillfället med datorn i knät hemma hos pappi och håller på att rota igenom massa gamla papper och skoluppgifter ifrån grundskolan medan jag håller på att garva ihjäl mig. Vilken skön lirare jag var som liten asså. haha. Hittade min gamla bakbok med massa goda recept ifrån hösten 2002 då jag var inlagd på Astrid Lindgrens barnsjukhus. Så jäkla längesedan asså. Men vilka minnen man har därifrån. Inte de bästa minnena heller.

Har även pratat en stund i telefonen med Tuvis , min lilla pärla. Det var några veckor sedan vi sist sågs. Tack för att du ringde sötnos, härligt att höra din röst!   
Tycker ni borde besöka Tuvas blogg; thesecretfriend.blogg.se

Ha en mysig måndag!

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards