Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Sofie - 6 maj 2014 22:36

Jag mår bättre än på länge. Verkligen. Det bara sprudlar utav liv och lycka just nu. 

Först så har jag nämligen fått nytt jobb på ännu en djurklinik i Uppsala. Tycker alla där värkar supertrevliga och stormtrivs redan med mina kollegor , även om jag inte börjat jobba ännu. Börjar runt den 20e maj någon gång. 

Men sedan, till den största saken utav dem alla. Jag är förälskad. Så galet jäkla nyförälskad så det är inte sant. Ni vet att jag skrivit om Jonas länge. Denna underbara killen jag träffade på en filminspelning i September. Vår relation har gått från en stark vänskap till kärlek. Jag har kanske inte velat erkänna det för mig själv tidigare men för drygt några veckor sedan insåg jag på riktigt att ;jag är kär. Kär och lycklig. För han gör mig hel. Det är någonting mellan oss som inte går att förklara. Vi tänker lika, avslutar varandras meningar och är helt enkelt perfekt för varandra. Ni vet den där känslan när man vill vara med personen jämt. Så känner jag för Jonas. Min prins, krigare och livvakt.   

  



  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards