Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Sofie - 12 maj 2014 22:49

Jag.kan.absolut.inte.sova. 

Har som vanligt för mycket känslor och tankar inom mig för att få ro att kunna sova. Jag har haft en toppenhelg och blir alltid lika deppig när den vanliga vardagen kommer. Vardagen som för mig just nu består utav ingenting. Om två veckor börjar jobbet på veterinärkliniken så det längtar jag riktigt mycket till. Jag kanske borde bara ta det lugnt och njuta utav mina lediga dagar just nu? Innan jobbet drar igång. 

Jag har på tal om andra grejer bestämt mig för att försöka börja träna. Bygga lite muskler, få bort lite fett. Nu kanske det ringer varningsklockor i mångas öron i.o.m min tidigare livsstil men jag är fast besluten om att inte få återfall. Vill bara få känna mig lite mer hälsosam. Lite starkare, lite mer uthållig. Jag vill få mag och benmuskler för just nu är min muskelstatus = 0. Jag vet inte riktigt hur jag ska börja träna, ska försöka ta hjälp utav folk i min närhet så att det blir på rätt sätt. Jag vägrar nämligen gå runt denna sommar och ha megaångest över min kropp. Jag vägrar skämmas för migsjälv. 


  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards