Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Sofie - 10 juli 2014 21:54

Såhär är det va. Jag tycker om mitt jobb jättemycket, på alla sätt och vis. Älskar att få jobba med djuren, älskar att få hjälpa till och göra nytta i folks liv. MEN, det har inte funkat så bra med personalen. Jag vet inte riktigt vems fel det är, troligtvis allas fel, men vi går inte ihop. Det funkar helt enkelt inte. Stämningen på jobbet blir inte behaglig och jag går med en klump i magen varje dag. Så ska det ju inte vara. 

En i personalen värkar vilja hitta små fel på mig hela tiden. Jag blir ledsen och irriterad på detta. Jag har försökt göra allt i min makt för att få henne att tycka om mig men alltid misslyckats och NU har jag fått nog. På riktigt. Jag orkar inte bli trampad på längre. Jag orkar inte. Jag känner mig tillräckligt dålig som det är. Min självkänsla och självförtroende är redan dålig, den behöver inte bli sämre. 

Jag har insett att jag kommer faktiskt inte kunna ändra på mig själv. Så är det någonting personligt med mig som hon stör sig på så är det synd om henne. Om hon inte gillar mig för den jag är så får det va! Då finns det ändå ingenting att göra åt saken. 

Som ni hör har det varit en jobbig vecka på jobbet med varm kokande hetta varje dag. Vätskebrist och huvudvärk dagligen. Längtar efter helg då jag ska hänga med min prins och bara ta det lugnt. 

 


  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards