Alla inlägg den 29 juli 2014

Av Sofie - 29 juli 2014 17:54

Jag ska ta en paus ifrån mitt jobb just nu. Tråkigt nog. Jag skäms över att behöva ta en paus men just nu går det bara inte att jobba. 

Jag hatar alla mina höga prestationskrav jag har på mig själv. Hatar att jag alltid måste vara duktigast och bäst. Som om jag inte dög annars? "Tack vare" dessa krav har jag pressat min kropp och mitt psyke till det yttersta. Jag har jobbat skiten ur mig, mer än jag egentligen orkat och nu inatt blev jag illamåående samt fick domningar i arm och smärtor i bröstkorgen. Jag trodde jag skulle dö. På riktigt. Fick senare åka in akut till sjukhuset och fick där veta att jag hade haft en panikångestattack samt att all min stress/press/alla krav gjort så min kropp fått en bröstmuskelinflammation. Jag blev sjukt rädd och har fått order om att sluta jobba. Ush. Känns förjävligt att inte ens klara av att jobba som vanligt folk men jag tog mig nog vatten över huvudet när jag gav mig in på detta jobb.

Så. Vilovecka resten utav veckan då. 

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards