Alla inlägg den 3 september 2014

Av Sofie - 3 september 2014 22:38

Jag har inte tid att skriva alla dagar i veckan. 
Jag är inne i en period just nu då jag pendlar mellan olika sysselsättningar. Hoppar mellan olika saker varje dag känns det som. Ena dagen jobbar jag på hundcaféet, andra dagen är jag med Maria och hjälper henne på djuraffären, tredje dagen är jag med Jonas och fjärde dagen är jag på en tv-inspelning. Ingen regelbundenhet här inte. 

Vill dock ha mer jobb känner jag. Jag jobbar bara extra just nu(det får man inga pengar av). Fick mail igår om att även börja jobba extra på ett hunddagis inne i stan, ett ställe där även en gammal klasskompis till mig jobbar. Håller tummarna för att få börja där.

Igår var jag på teater i Södertälje. Jag tänker nämligen söka en roll i en pjäs där. Jonas är även med i pjäsen, såklart. Min älskade fina prins är bara så himla bra att han lyckas knipa roll efter roll i diverse pjäser. 



 

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards