Alla inlägg den 30 september 2014

AJ!

Av Sofie - 30 september 2014 13:06

Kan sammanfatta min vecka med två bokstäver. A och J. AJ! 
Har under den senaste veckan haft sådana FRUKTANSVÄRDA kramper i magen. Alltså, vet inte riktigt om jag kan förklara den smärtan. Den är nog ganska oförklarlig. Jag har vridit mig i kramper, skrikit och gråtit, vart nära på att brista flera gånger samt åkt in på akuten två gånger för att få morfin. 

Som konsekvens av detta har jag inte kunnat göra någonting. Jag har fått avboka alla möjliga saker. Inte orkar jobba någonting , inte orkat plugga, bara kunnat lega i soffan eller sänger och gråtit av smärta. Det jobbiga är att inga tabletter i världen hjälpt mig. Jag fick morfintabletter utskrivet på akuten men inte ens de hjälpte. DÅ har man ont. 

Trodde de värsta smärtorna var över men precis nu när jag skriver detta får jag ont igen. Fan. Ber bar att det ska gå över snart. 

 


  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards