Alla inlägg den 6 september 2014

Av Sofie - 6 september 2014 07:29

Hey!
Legat halvt sjuk i feber de senaste dygnen och känt mig lika snygg som en strandad val. Har ändå lyckats pallra mig iväg på några roligheter. 

Igår var jag på audition för en teatergrupp. Teatergruppen carpa ska spela upp en pjäs nu i november som lät oerhört rolig och de sökte skådespelare till sin förställning. Jag sökte och fick några dagar senare en kallning till en audition. Så himla nervöst då jag var typ den enda sökande som inte hade en riktig teaterutbildning. Alla andra var redan etablerade skådisar(kändes det som) och så kom lilla jag där som knappt har någon utbildning alls. Vad hade jag att komma med liksom? Det gick dock helt okej. De skulle höra av sig nästa vecka så vi får se. 

Efter min audition var jag på ett lite filmuppdrag. Fått kontakt med en tjej via filmcafe och hjälpte henne med hennes kortfilm hon höll på att spela in. Helt på improvisation. Fick spela en kaxig/snobbig tjej som skulle dissa de andra skådisarna. Kul! Hon hade köpt en present som jag fick efter filmningen. Gulligt. 

Nu är det lördag morgon när jag skriver detta och jag ska vänta in prins som ska komma till mig nu över helgen. 

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards